Pêlemêle z posledných dní

Záhon som po lete nestihla upratať. Ak sa v najbližších dňoch teploty nevyšplhajú aspoň k desiatke, nechám ho tak až do jari.

Pri peknom počasí som sa radšej vybrala na výlet von z mesta.

Myslela som si, že predsa ešte vytiahnem aj bicykel, ale neurobila som tak. Chodievam von už len peši. Nefotím len prírodu, baví ma aj architektúra našich miest a dedín. Hlavne tá stará. Nie sú to však len kaštiele, hrady a zámky. Sú to aj obyčajné domčeky.

Bola som v Sade Janka Kráľa. Miesto, kam chodievam veľmi rada a aj celkom často počas všetkých ročných období. Jeseň je tam nádherná a preto sa k fotkám z tohto parku určite vrátim dôkladnejšie.

Doma som piekla už druhý chlebík bez miesenia. Chutí nám. Po ňom som do rúry vložila ešte aj múčnik.

Po dlhom čase som sa vybrala na iné  nákupy, než sú potraviny a drogéria. Mala by som navštíviť aj obchody s oblečením, ale až tak ďaleko som sa nedostala.

Dala som sa zase na pletenie. Aj som párať musela, nakoniec sa to moje pletenie celkom rozbehlo. Koniec to však zatiaľ nemá.

M ma nahovoril, aby sme išli fotiť spln mesiaca. Nakoniec z toho boli fotky mostov. Mesiac bol krásny nadránom, keď začal padať za obzor.

Našla som huby. Václavky. Keďže som si nebola na sto percent istá, že sú to ony, konzultovala som to s kamarátom, dobrým znalcom húb. Priniesla som z nich aj domov. Jedli sme ich včera. Ešte žijem 🙂

Fotka:

Fotka:      Fotka:

Fotka:

Fotka:

 

 

 

10 thoughts on “Pêlemêle z posledných dní

    1. Pani, šak vidzá, že sú tam ešte ihlice. A píšem to aj v texte 🙂
      Niektoré fotky z tohto príspevku poznajú tí, ktorých mám na fb (teda aj ty), ale chcela som, nech ich vidia aj tí, ktorí na ksichtoknihe nie sú.

      Like

  1. Opravdu parádní záběry … líbí se mi hlavně ta třetí fotka domku …. a ty koleje zblízka nemají chybu …. jsem se pokochala…
    Hezký pátek přeju. Jarka

    Like

  2. To je parádní směs, Danko, pro každého se tu něco najde. 😉
    Každý ze snímků je něčím zajímavý.
    Mě zaujal hlavně chléb, vypadá skvěle a musí být opravdu moc dobrý.
    Krásný je i polštářek a odraz v kaluži, taky koleje do “neznáma” a osvětlený most a … 🙂

    Like

    1. Chlebu, tomu prvému, ktorý som bez miesenia piekla, som venovala celý článok. Veľmi nám chutil, určite ho budem piecť častejšie. Koľaje idú už len po konečnú. To je tá najnovšia električková trať v Bratislave – Petržalke.

      Like

Pridaj komentár

