V jedno hmlisté ráno

minulého týždňa som si vyšla  von do prírody s fotoaparátom. Bola som pri jazere. Kým som prišla na miesto, hmla sa pomaly strácala. Keď som fotila proti slnku, ešte stále ju bolo vidieť, ale keď som mala slnko za chrbtom, výhľady už boli pekné, čisté. Vyberala som si zábery, na ktorých bolo vidieť hru slnka a tieňov.

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

Fotka:

 

 

6 thoughts on “V jedno hmlisté ráno

        1. Pritom som zámerne vynechala zábery, kde bolo vidieť tie domy, či chaty, alebo čo je to tam na jednom brehu. Zabudla som sa poďakovať. Ďakujem a som rada, že niektoré sa ti zdajú až veľmi pekné 🙂

          Like

  1. Nádherné fotky.. moc … i ptáčkové se přišli vyfotit …
    V sobotu jsme byli na hřbitově ve vedlejší vesnici .. najednou – ga ga ga – koukám přes zeď do údolí a kačeny nikde.. najednou zvednu hlavu a na nebi letěly dvě labutě … sice jsem je viděla asi tři vteřiny než zmizely za kostelní věží.. ale jak byly fantasticky ozářené sluncem … my byli úplně ve stínu … úžasné to bylo…

    Like

    1. Vieš, že aj mne preleteli nad hlavou? Len som ich zaregistrovala príliš neskoro, keďže som bola zaujatá fotením sojky 😦 Nedá sa všetko stíhať 🙂 Labute robia dosť hluk, keď letia. Je počuť šušťanie krídel a k tomu aj gagocú.

      Like

Pridaj komentár

