Prechádzka v lese

Tento príspevok tu mal byť už včera. Keď som sa vrátila domov, najedla som sa, osprchovala, stiahla fotky z pamäťovej karty a  pustila som si film, ku ktorému som si ľahla. To som robiť nemala. Menšia únava a pobyt na čerstvom vzduchu spôsobili, že som pri filme zaspala a zobudila som sa až večer. Vrátila som sa k fotkám, ale nakoniec som to nechala na ráno.

Ak si dobre spomínam, tak som na miestach,  po ktorých sme sa prechádzali s bývalou spolužiačkou, nebola od leta. Po niektorých chodníčkoch som dokonca ešte nikdy nešla. V Bratislavskom lesoparku je stále čo obdivovať a pre takých, ako som ja, aj fotiť. Z Patrónky, kde sme sa stretli na autobusovej zastávke, sme vykročili smerom na Kolibu. Aj napriek tomu, že sme sa na jednom úseku stratili z chodníka, na plánované miesto sme šťastne dorazili.

Keď sme sa štverali po strmom kopci hore na jeho hrebeň, napriek  družnej dosť hlasitej debate  sa mi podarilo vidieť aj tieto dve srny.

Viac ako dvojhodinová prechádzka sa na tomto mieste chýli ku koncu.

Už pri rozlúčení sme sa dohodli, že najbližším naším spoločným cieľom bude toto miesto. Zatiaľ ani netuším, ako a odkiaľ sa tam dostaneme. Vie niekto poradiť?

patronka_koliba

P. S.

Ach, kto robí tie mapy? Kamenné sadu má byť správne sadY.

 

2 thoughts on “Prechádzka v lese

Pridaj komentár

