Uletel mi rýchlosťou blesku

Každý rok mi tuším trvá stále kratšie a kratšie. Aj ten uplynulý uletel naozaj ako blesk. Aj vám? Nemienim tu bilancovať svoj súkromný život, no spomeniem aspoň dve dôležité životné udalosti. Prvou bol mesiac marec, presne prvého, kedy som sa stala dôchodkyňou. Predčasnou. Podľa zákona by som mala odísť do dôchodku až koncom augusta nastávajúceho roku. Neľutujem, že som si o predčasný požiadala. No a tou druhou udalosťou bolo, že som prekročila ďalšiu desiatku svojho života. Z toho sa nedá ani radovať, ani ľutovať to, roky sa odrátavajú každému rovnako.

Január

Február

Marec

Apríl

Máj

Jún

Júl

August

September

Október

November

December

Pozreli ste si dvanásť fotografií, prostredníctvom ktorých som sa vrátila do práve končiaceho sa roku. Za každý mesiac som vybrala jednu fotku, ktorú som urobila buď doma, alebo na mojich potulkách mestom, prírodou, pri dome, ale aj v zahraničí. Toto je aj moje poďakovanie vám, čitateľom, že ste sem ku mne chodili.  V novom roku želám všetkým veľa zdravia a úspechov!

 

11 thoughts on “Uletel mi rýchlosťou blesku

  1. Danka, pekný sumár a želám ti do budúceho roka zdravé nohy, pevné ruky a dobré oko, aby sme sa mi ostatní mohli vytešovať z tvojich fotoreportáží 🙂

    Like

  2. Máš pravdu, Dani, roky utíkají čím dál rychleji. Když si pomyslím, že už jsem desátý rok v důchodu, připadá mi to neuvěřitelné. Taky jsem šla do předčasného, o celé tři roky dřív.
    Vytvořila jsi moc pěkný přehled, fotky máš zajímavě upravené.
    Do letošního roku ti přeji zdraví, spokojenost a spoustu dalších skvělých fotografií. 🙂

    Like

  3. Moc krásné fotky. Je zajímavé, že mi ten čas nabírá také větší rychlost. Tvoje fotky jsou pro mě velké potěšení.
    Ať se ti v novém roce daří a jsi zdravá ! Jarka

    Like

Pridaj komentár

