Počasie z predošlého dňa

sa ani dnes nezmenilo. Obloha zamračená, chladno niekoľko stupňov pod nulou, pocitová teplota ešte nižšia ako tá skutočná. Srieň na stromoch navodzuje krásnu atmosféru, už len to slnko keby nechýbalo. No nemôžeme mať všetko, čo už. Takže aj fotografie majú tú istú atmosféru ako tie včerajšie. Len miesto, kde som fotila, je iné.

img_3487-2

img_3489-2

img_3493-2

img_3497-2

img_3502-2

img_3506-2

img_3514-2

img_3515-2

img_3519-2

img_35302

img_3536-2

img_3537-2

img_3540-2

 

5 thoughts on “Počasie z predošlého dňa

    1. Keď som si prečítala tento tvoj komentár, urobila som nasledovné: Klikla som na ikonku s počasím v počítači a tam som videla, že v Bratislave sneží. Ako druhé som išla na balkón, presvedčiť sa o tom. Tu zatiaľ nesneží, alebo už aj trošku snežilo a prestalo, lebo chodníky sú biele. Uvidím, čo bude z tej predpovede do rána. A ešte som si všimla, že sa oproti dňu oteplilo o 5 stupňov.

      Like

Pridaj komentár

