Rozprávková biela krása

do rána úplne zmizla. Už včera večer sa dosť oteplilo a dnes sme vstávali do slnečného dňa. Na jednej strane som sa modrej slnečnej oblohe potešila, na druhej mi bolo ľúto za tou nevšednou krásou, ktorú tu až tak často nemáme možnosť vidieť. Ale o desiatej dopoludnia nebolo už ani z modrej oblohy nič. Zatiahlo sa a vyzeralo to na dážď. Nakoniec ani nepršalo, ani nesnežilo, vietor tie tmavé oblaky rozohnal.

img_3715o

Keď som si prezerala v predošlých troch dňoch blogy, zo všetkých vykúkali podobné fotografie. Celé Česko aj Slovensko bolo nádherne biele. Aj mne ešte zostalo z predošlej prechádzky množstvo fotografií. Niečo som z nich vybrala, aby ste si ich aj vy mohli pozrieť. Fotila som na dunajskom ramene Zuzana na území prírodnej rezervácie Starý háj.

img_3554

img_3556

img_3557

img_3558

img_3559

img_3560

img_3561

img_3563

img_3564

img_3567

img_3568

img_3569

img_3570

img_3571

Naposledy som bola na týchto miestach začiatkom decembra. Vy, ktorí ste príspevok nevideli, môžete kliknúť SEM.

6 thoughts on “Rozprávková biela krása

  1. Opravdu krása, Danko, jenom stromy tu tíhu námrazy neunesou.
    U nás je taky spousta polámaných větví. Ono je to vlastně hlavně silným větrem.
    Jsem zvědavá, jak se bude počasí vyvíjet dál, mám z toho trochu obavy.
    Měj se hezky a opatruj se, ať nenachladneš, o mě už se něco pokouší!

    Like

      1. Já jsem v poslední době vůbec nebyla venku, u nás jsou pořád nějaké oslavy a já peču a peču.
        V neděli to skončí, jsem ráda, protože už toho mám opravdu dost!
        Pak zase někam vyrazíme, pokud ovšem bude slušné počasí. 🙂

        Like

Pridaj komentár

