Trojkráľová zima

Keď som sa dnes ráno pozrela von oknom, na zemi už ležal biely poprašok, ale nesnežilo. Netrvalo dlho a snežiť znovu začalo. Keď už oblaky vysypali svoj biely obsah, vykuklo slnko a to bol pre mňa signál, aby som zbalila svoje švestky a išla von.

Dlho som sa však zo slnečnej oblohy netešila. Stihla som vyniesť odpadky a urobiť jednu fotku a obloha sa znovu zatiahla. Chvíľami sa slnko na pár sekúnd ukázalo a to bol vždy pre mňa signál, aby som rýchlo fotila. Nakoniec som tých fotiek krajiny zaliatej slnečnými lúčmi urobila celkom dosť.

Vybrala som len jedno miesto. Presne to, ktoré ste tu v poslednej dobe mohli vidieť už dvakrát. Dunajské rameno Zuzana.

Dnešným dňom končí vianočné obdobie. Od zajtra tu máme fašiangy.

 

5 thoughts on “Trojkráľová zima

  1. Odrazy jsou úžasné, Dani. Sníh a modrá obloha, to je prostě nádhera.
    První a poslední snímek se mi líbí asi nejvíc.
    Pořád jsme se báli, že nebude bílo, a příroda nás takhle pěkně překvapila. 😉

    Like

    1. Prvá aj posledná fotka je fotená na tom istom mieste, len som sa o kúsok posunula. Tam bolo totiž vidieť aj oblohu vo vode. U nás toho snehu nie je veľa, ale aspoň že je tá zem trošku pokrytá. Hneď to vyzerá ináč.

      Like

Pridaj komentár

