Zimná prechádzka Petržalkou

Biela perina pokryla dnes v noci mesto a okolie. Ráno sa však zobudilo do krásneho slnečného dňa. Netrvalo mi dlho, kým som sa rozhodla, čo s načatým dňom. Povedala som si, idem len kúsok za sídlisko a keď sa vrátim, pustím sa do prác, ktoré ma čakali doma. Nakoniec bola z mojej malej prechádzky prechádzka celkom veľká. Prešla som viac ako osem kilometrový úsek. Nafotila som toho naozaj veľa, ale sem dnes vyberiem len zopár fotiek z Veľkého Draždiaka.

Už to vyzeralo tak, že dnes vôbec žiadne vodné vtáctvo neuvidím. Až na opačnom konci jazera som si všimla, že tam je malý kúsok bez ľadu a vo vode bolo množstvo labutí a lysiek,  na brehu sa zhromažďovali kŕdle holubov, ktoré vyzobávali to, čo ľudia hádzali labutiam a lyskám. Aj ja som tu vysypala obsah vrecúška s ovsenými vločkami. Aj keď ja sama som proti kŕmeniu holubov, tento mnou prinesený pokrm bol vhodný akurát tak pre tie holuby. Labute si ho veľmi nevšímali.

Moja prechádzka končila  na chodníku popri Chorvátskom ramene pri Kauflande. Tam som si nakúpila a odtiaľ som už išla domov autobusom. Už som bola celkom premrznutá. Ponožky v topánkach, ktoré som si kúpila minulú zimu, som mala úplne mokré. Dlho som sa z toho, aké sú fajn, netešila.

13 thoughts on “Zimná prechádzka Petržalkou

    1. Aj u nás už po snehu niet skoro ani stopy. Oteplilo sa, aj pršalo 😦 Dlho nám to nevydržalo. Večer som išla do divadla a musela som si dávať veľký pozor, kde šliapem, aby som sa nešmykla a nespadla.

      Like

  1. Herrliche Winterbilder!
    Und sooo viele Schwäne 🙂
    Da habt Ihr in Bratislava aber mehr Schnee an der Donau als bei uns hier in Wien.
    Lieben Gruß
    Werner

    Like

  2. Krásná procházka, Danko, čistý sníh, sluníčko, modrá obloha … to se hezky prochází.
    Tvoje záběry jsou nádherné, zvlášť ty s labutěmi a lyskami. U nás jsou lysky tak plaché, že se nedají ani pořádně vyfotit.
    Na břeh nevylezou a vždycky odplavou co nejdál. Bratislavské jsou asi víc zvyklé na lidi.
    Potěšila jsem oči tvými záběry, u nás sluníčko nesvítí, sníh povolil a zmrznul, nikde se neuklízí a je to docela o zdraví.
    Mám hrozný strach, abych sebou nepraštila a něco si nezlomila! Kdo by se staral o mamku?!
    Měj se pěkně, Dani. 🙂

    Like

    1. Lysky sú plaché. Ale tu zvíťazil asi pocit hladu a aj to, že veľmi nemali kam odplávať, pretože tá nezamrznutá plocha bola veľmi malá. Ako som už písala Otovi, včera večer som išla do divadla a musela som si dávať veľký pozor, aby som nešliapla na nejaký ľad na chodníku, pretože to, čo sa cez deň roztápalo, večer zase primrzlo.

      Like

Pridaj komentár

