Pokračovanie zimy

Keď sa nám minulý týždeň roztopila snehová nádielka z predošlých dní, pomyslela som si, že fajn, zimu už máme za sebou a do jari to už nejako prečkáme 🙂 Ale kdeže! Netrvalo ani dva dni a zima tu bola znovu. Sneh pokryl svet a to dokonca oveľa viac ako pri tom predošlom snežení.

Keďže som tu už zasneženú Petržalku mala, dnes som vybrala niekoľko fotografií zo včerajšej prechádzky v lese. Včerajšia prechádzka začínala na konečnej zastávke trolejbusu na Kolibe, odkiaľ som prešla po Somársku lúku na Kamzíku a ďalej cez Železnú studničku a Partizánsku lúku až na Patrónku.

img_3258

img_3266m

A tu už les končí. Nad hlavou mi práve prešiel vlak po Červenom moste a odtiaľto už nie je ďaleko na Patrónku, odkiaľ som cestovala autobusom do mesta.

 

7 thoughts on “Pokračovanie zimy

  1. …. jinak u nás se sníh taky sype .. na jaro to zatím nevypadá, i když někde za rohem číhá … těším se na první sněženky.. i když je předbíhá talovín… u vás myslím říkáte tavolín … nejsem si jistá ..

    Like

    1. Zabudla som si hneď po vystúpení z trolejbusu zapnúť aplikáciu, takže nemám odmeranú celú cestu. No bolo to asi 8-9 km. Ešte dnes mám svalovicu na lýtkach z toho, že som musela stále brzdiť, pretože sa to na tom zľadovateľom snehu veľmi šmýkalo. A aj tak sa mi podarilo raz spadnúť. Dnes som si všimla, že na niektorých miestach už vôbec nie je sneh. Dobre si to napísala. Ten kvet má oproti českému názvu v slovenskom prehodené písmenká 🙂

      Like

  2. Letos nás zima asi pořádně potrápí, Danko, nevypadá to, že by měla brzy skončit, však jsme teprve na začátku druhé poloviny ledna. 😉
    Děti si sníh náramně užívají, škoda jen, že nenapadl už o vánocích.
    Nafotila jsi krásné snímky, sníh je pěkně čistý a obloha má nádherně modrou barvu, taková zima se mi moc líbí. 🙂

    Like

    1. Mne to vôbec ako trápenie nepripadá 🙂 Asi je to tým, že von idem väčšinou len vtedy, keď sa mi chce a nie vtedy, keď musím 🙂 No je to fakt, že táto zima je oveľa chladnejšia ako tie, na ktoré sme boli v posledných rokoch zvyknutí.

      Like

Pridaj komentár

