Povianočné shoppingovanie

Potrebujem kúpiť darček. Budúcej obdarovanej som sa spýtala, čo by si priala. Zreteľne a jasne mi vedela odpovedať. (Tak sa mi to páči). Vybrala som sa teda do konkrétneho obchodu a darček,  fotografia ktorého mi prišla do mailu, som išla kúpiť.

Ten obchod nie je len taký obyčajný obchod. Už len to, že keď sa chcete dostať k miestu, kde je  v regáloch vec, ktorú ste sa rozhodli kúpiť, musíte absolvovať niekoľko desiatok metrov. Tým, že som vec hľadala najprv v kójach s naaranžovaným nábytkom a potom som sa ešte vybrala o poschodie nižšie do oddelenia so svietidlami (lebo tam by mala byť tá vec, ktorú mám kúpiť), už sa desiatky metrov menili na stovky. A keďže som hľadanú vec nenašla, pozerala som aj iný tovar, ktorý by som prípadne mohla kúpiť. Na záver mi moja aplikácia, ktorú som si len tak zo srandy zapla pri vchode do obchodu, ukázala 2,11 km  a bez dvoch minút dve hodiny času. Dosť na to, aby to jedného aj unavilo.

Na nakupovanie som si vybrala k tomu deň, kedy som musela vstávať veľmi skoro. Budík som mala nastavený na 5:05, ale moje telo sa zobudilo už o pol hodiny skôr. Keď som si ráno vybavila povinnosti v zdravotníckom zariadení, cestou domov som sa zastavila na dokúpenie základných potravín v T. Po príchode domov som si vypila iba kávu a išla som znovu preč z domu. Cestu domov v trmácajúcom sa autobuse som preto po absolvovaní dvoch kilometrov v obchodnom dome švédskej firmy skutočne pretrpela. Celý čas, viac ako pol hodiny, som bojovala s tým, aby som v autobuse nezaspala. Boli skoro dve hodiny, keď som prišla konečne domov. Bez darčeka, ale s ďalšou orchideou pre mňa.

img_3297

img_3303

Kým som našla oddelenie s týmito košmi, tiež mi to nejaký čas trvalo. No kto by to bol povedal, že ich nájdem medzi kvetináčmi?

img_3310

img_3312

img_3316

img_3317

img_3321

Pracovnú lampu, ktorú som podľa fotografie hľadala, už v ponuke nemajú. Jednu z týchto dvoch nakoniec sestra odsúhlasila. Bola to iná, než ktorú by som bola vybrala ja 🙂

iphone-2017

A tu je už ten darček pre mňa. Musela som ho dobre zaliať, preto je orchidea fotená v kúpeľni.

img_3339

Už viete, kde som bola schoppingovať?

 

11 thoughts on “Povianočné shoppingovanie

  1. Jasne, bola si shoppingovat v IKEA. Mam ten obchod rad, rovnako ako mam rad ich filozofiu. Prave pozeram, ze mas na fotografiach aj nabytok, ktory mame my v obyvacke Img_3316. Skvely masiv.

    Like

    1. No teda! Ty si to uhádol! 😛 Jasné, kto by to neuhádol 🙂 Chodievam tam aj vtedy, keď nechcem vôbec nič kúpiť. To je jediný obchod, kam chodievam rada. Handry, topánky a podobné – to ma vôbec nebaví. Idem sa pozrieť, čo máte doma. Asi pekné, lebo som fotila len to, čo sa mi páčilo.

      Like

      1. Ešte k tomu sivému nábytku. Páči sa mi, ale fotila som ho hlavne kvôli farbe. Mám doma bielu kuchynskú linku, ktorá časom dosť stratila bielu farbu a nabrala viac žltú 😦 Rozmýšľala som nad tým, či by som to neskúsila pretrieť inou farbou,. Jednou z uvažovaných bola aj takáto sivá, druhá alternatíva taká zvláštna zelená. Ale či sa aj do toho niekedy pustím, to je vo hviezdach 🙂

        Like

  2. Tiež mám rada tento obchod 🙂 Jedno z tých dvoch tebou odfotených stolných svietidiel mám doma a po čase som si k nemu dokúpila aj stojacu lampu 🙂

    Like

  3. Neuhodla bych, kde jsi byla, Dani. Ikea jsem navštívila jen jednou a hodně rychle odtud prchala. Z těchto obchodních domů mám přímo děs, i když se tam dá nakoupit spousta pěkných a užitečných věcí.
    Koupila sis hezkou orchidej, mamka dostala hned dvě k devadesátinám, ale nevím, nevím, jak dlouho vydrží. U nás se jim moc nedaří. 😦

    Like

  4. Také mi napadla IKEA … ta lampička vpravo se mi hodně líbí .. a orchidej je krásná díky své barvě … taky jsem takovou ještě neviděla … připomněla mi tou barvou antúrii .. ta bývá někdy taky krásně zelenkavá.. ještě se mi líbí narůžovělá …

    Like

Pridaj komentár

