Reunion

mi už dnes hovorí oveľa viac ako pred necelými siedmimi rokmi. Vtedy mi to bolo aj dosť trápne priznať sa, že neviem, čo je Reunion. No potom som si povedala, že aká hanba? Napísala som o tom príspevok na blogu, na ktorý mi vtedy prišla návšteva z tohto ostrova, vďaka čomu som vlastne začala pátrať. 

Aj na tomto blogu mi dnes prvý raz prišiel niekto z Reunionu. 

flag_reunion

Vlajka je to síce francúzska, ale ostrov  sa v Európe nenachádza. Kto by ešte nevedel, kde má Reunion hľadať, môže si o ňom prečítať viac v tom už vyššie spomenutom článku spred siedmich rokov.

REUNION

Dnešný príspevok obohatím aj o niekoľko fotografií, ktoré som získala z internetu. To, že by som ich raz mohla vymeniť za svoje vlastné, už ani neverím. Ani len rok neplatný pas si  nemám v pláne znovu vybavovať. Keby raz motyka náhodou vystrelila, do Reunionu by ma mali pustiť aj s občianskym preukazom.

reu_04

reu_01

reunion

reu_09

Oh la la! Pri hľadaní fotografií som otvorila aj stránky nejakých cestoviek, to sa už teraz naozaj vôbec neobávam, že by som tam niekedy vycestovala…. iba ak by som začala niekde kradnúť. Hornatý Reunion, príjemne šokujúci nečakane krásnymi horami a pohodou skutočného raja, tento zatúlaný kút Francúzska, prenechám úspešnejším a šikovnejším. Aj by som na záver použila vysmiaty emotikon, no je to skôr do plaču…

Dúfam, že keď už nič iné, tak som vás dnes týmto článkom zaviedla do krajiny s krásnou modrou oblohou a blankytným morom. Vždy lepšie ako pohľad von oknom na bratislavskú sivú oblohu.

3 thoughts on “Reunion

  1. Ano, Reunion je krásny kus našej planéty. mal som tú česť stretnúť sa s ním osobne, i keď sa určite nepovažujem za mimoriadne šikovného a už vobec nie uspešného. Na fotkách je vidieť, že sú z cestovných kancelárií. Reunion totiž zďaleka nepatrí turistickým rezortom a luxusu, tie sú tam v porovnaní s inými krajinami v menšine. V skutočnosti je ostrov oveľa drsnejší, surovejší, ale aj krásnejší, než je vidieť z fotiek bazénov a pláží. Ani azúrová obloha nie je hlavný poznávací znak, keď tam tropicky prší, tak to veru stojí za to. Ak tento komentár bude ale čítať niekto, kto bude váhať či sa na tento ostrov vydať alebo nevydať, ja rozhodne radím áno – stojí to za to!

    Like

    1. A ja si napriek tvojej skromnosti myslím, že si šikovný aj úspešný. Funguje ti firma? To je málo? Fotky som vybrala naozaj z cestoviek, lebo tam som si bola na stopro istá, že to je naozaj odtiaľ, odkiaľ som chcela. A tí, ktorých by článok zaujal, aj s tvojím odporúčavým komentárom, si dokážu nájsť fotiek viac 🙂 Ďakujem, že si sa zastavil a napísal viac o Reunione.

      Like

Pridaj komentár

