WordPressáci

aj vy ste si zvykli kliknúť na stránke administrácie svojho blogu na rubriku “Čo teraz letí”? Ja áno. Aspoň občas sa tam objavilo  niečo, čo zaujalo aj mňa. No keď v posledných dňoch klikám na “Najlepšie články” či na “Top Blogs”, vidím tam stále to isté. Najlepší článok a top blog je od toho istého blogera a pod obomi rubrikami  je iba jeden jediný údaj. Žeby si náš spevák-blogger dokázal u WordPressu vybaviť  to, aby sa tam ukazoval iba jeho blog?  😛 No po tom, ako získal blogera roka, ani by som sa tomu nečudovala. Dúfam, že aspoň v časti rubriky “Latest” sú naozaj tie posledné články. Občas som si aj tam všimla, že som klikla akože na posledné články a pri čítaní som zistila, že posledné nie sú. Dokazovali to napríklad aj komentáre pod nimi, ktoré boli staršieho dáta.

nastenka_co-teraz-leti

P. S.

Mám aj radostné konštatovanie. Potešilo ma, keď som zaznamenala, že zmizol z tohto priestoru advokát, ktorý denne zahlcoval blogový priestor WordPressu kopírovaním množstva novinových článkov z internetu, a že zmizol aj ďalší bloger z Kuchajdy. Práve kvôli nim sa človek nemal šancu vôbec dozvedieť o ďalších zaujímavých blogoch.

Budem rada, keď sa mi niekto z blogerov WordPressákov ozve, či to všetci vidia tak, ako ja.

 

Dodatok 29.1.2017 o 8:35

Rubrika “Čo teraz letí” zmenená takto:

co-teraz-leti-nove

Škoda, že som k môjmu článku nenašla nikde žiadne vysvetlenie.

Pridaj komentár

