Slnečný zimný deň

sme tu už zase niekoľko dní nemali. Už druhý týždeň prevláda počasie so sivou oblohou, ktorú ja tak nemusím. Google plus, kde mám uložené všetky fotografie, mi však denne pripomína fotky z predošlých rokov. Tie dokazujú, že nie vždy je v tomto období takéto nepríjemné počasie. Jeden slnečný zimný deň z konca januára pred štyrmi rokmi som si vybrala a fotky z neho vám teraz ukážem. Nechce sa mi veriť, že to bolo tak dávno.

img_0350

img_0355

img_0427

img_0414

img_0422

img_0405

img_0432

img_0435

img_0445

img_0454

img_0484

img_0488

Ešte niečo z ľadovej krásy.

img_0492

img_0513

img_0515

Miesto, kde som fotila, zámerne neuvádzam. Ten, kto si trúfne tipovať, kde som strávila jedno slnečné popoludnie pred štyrmi rokmi, môže svoj tip nechať v komentári.

6 thoughts on “Slnečný zimný deň

  1. Úžasné snímky, Dani. Ledové krápníky jsou nádherné, a ta modř na obloze a ve vodě, to je pohádka.
    U nás už devět dnů nesvítí sluníčko, začínám z toho být značně mrzutá. 😦
    Skvěle jsi vyfotila koně, na sněhu vypadají dobře, zvlášť když svítí slunko.
    V neděli jsme taky potkali ohradu s koňmi, jenže bylo zataženo, tak nemělo smysl koně fotit.
    Přeji pěkné únorové dny! ☼ 🙂

    Like

    1. Veď píšem v článku, že aj u nás dávno slnko nezasvietilo, preto som si vybrala nepublikované fotky z archívu. Pekný február aj tebe a ďakujem za návštevu! Videla som aj tvoje posledné fotky na blogu.

      Like

  2. Schöne winterliche Bilder Daniela 🙂
    Die Eiszapfen da beim Wasser hast gut gesehen!
    Kann nicht alles so genau übersetzen? Bist Du da für ein paar Tage auf Urlaub?
    Herzlichen Gruß
    Werner

    Like

    1. Ich war nicht im Urlaub. Ich bin tatsächlich 365 Tage im Jahr im Urlaub, aber nur zu Hause 🙂 Im Urlaub außerhalb Bratislava war ich seit Jahren nicht. Ich habe diese Bilder in einem Vorort von Bratislava vor vier Jahren fotografiert. Zwei Wochen haben wir bewölkt, in den letzten Tagen Nebel.
      Herzlich, Daniela

      Like

Pridaj komentár

