Január bez kalendára

Na poličke mám ešte stále minuloročný kalendár otvorený na stránke posledného týždňa minulého a prvého týždňa tohto roka. Keď som začiatkom januára dostala k meninám od brata darček v podobe vstupenky do divadla, nemala som si to už kde poznačiť. Rozhodla som sa teda, že konečne sa pokúsim zaznamenať si túto udalosť do mobilného telefónu. Keď ma však 31. 1. mobilná služba upozornila na to, že je ten deň, kedy idem večer do divadla, rozhodla som sa, že je najvyšší čas, aby som si zaobstarala kalendár. Do divadla sme totiž mali ísť a aj sme boli 13. 1.

img_3486

img_3129rnd

Naozaj nechápem, ako sa mi toto podarilo.

img_3488

Hneď v ten deň som sa vybrala do papiernictva. Výber žiaden, veď už bol posledný januárový deň, tak som si kúpila osvedčený diárik, ktorý som používala v časoch, keď som ešte pracovala. Maličký, aby mi v kabelke nezabral veľa miesta a hlavne ľahký. Rozdiel oproti časom minulým bol len v cene. Tentoraz stál dvojnásobne viac, ako keď som ho kupovala naposledy. Dokonca si z minulosti pamätám aj to, že na konci januára už boli kalendáre značne zlacnené. V tomto obchode ho ešte stále predávali za pôvodnú cenu.

Keby som bola schopná používať poriadne mobil alebo službu kalendára na Google, mohla som to mať zadarmo To mi povedal syn.

Najvyšší čas, aby som vlaňajší kalendár vyhodila do separovaného odpadu.

 

2 thoughts on “Január bez kalendára

    1. Omylom som vymazala súbor, z ktorého som kopírovala fotky do tohto článku. Už som nemala čas to napraviť, lebo som cestovala preč. Hneď, ako prídem domov, vložím tam tie fotky znovu. Ďakujem za upozornenie, ale vedela som, čo sa stane. @db Odpoveď ti píšem pod sestriným menom.

      Like

Pridaj komentár

