Posledný deň

piateho týždňa zaznamenaného na mojom blogu Každý deň je iba raz za život som strávila v Nitre na oslave sestrinho životného jubilea. Dni predtým boli hlavne v znamení snehu a prechádzok do prírody.

projekt-20175

img_7081

img_3588

Už večer ku koncu oslavy som cítila, že na mňa niečo lezie. U sestry som dostala silný zázvorový čaj s citrónom a medom a na druhý deň ráno to isté. No choroba sa aj napriek tomu rozvíjala ďalej.

img_3655

V nedeľu sme sa zobudili do krásneho modrého rána. Konečne som po dvoch týždňoch videla modrú oblohu.

img_7230

Pri tom množstve kvetov, ktoré ma v posledných dvoch dňoch obklopovali, sa ma sestra pýtala, či to nemám len sennú nádchu. Nemám. Je to normálna nádcha plus chytené mám aj dýchacie cesty.

Aj napriek tomu, že som sa necítila fit, žiadalo sa mi ísť von na vzduch. Mne jedinej, nikomu inému sa nechcelo. Tak som sa vybrala aspoň na malú prechádzku v okolí. To, že som chorá, bolo poznať na tom, ako ma vonku oblieval pot a príšerne ma rozboleli aj kríže. Nebolo to len teplým počasím vonku, ktoré topilo všetok posledný sneh, voda z ktorého stekala dolu kopcom po ceste. Pôvodne som chcela ísť až na kalváriu, nakoniec som si len z diaľky vyfotila aspoň kostolík na kopci.

img_7290k

Vonku to vyzeralo, že je po zime a prichádza jar. My však dobre vieme, že to bol len klam. Zima sa ešte stále drží svojho žezla.

V pondelok skoro popoludní som sa vybrala na cestu domov.

img_3666

 

Pridaj komentár

