Ďalšie dva týždne

by som mohla označiť tak, ako ten predošlý. Teda s chorobou 😦 Ale ani choroba mi nespomalila rýchlo plynúci čas. Dva týždne uplynuli tak rýchlo, že som zabudla urobiť týždenný sumár z blogu Každý deň je iba raz v živote.

Ten skorší týždeň som fotila buď doma, dole pri dome, cestou do obchodu, alebo z balkóna. V jeden deň som musela vybehnúť do banky a keďže to bolo práve na Valentína, odfotila som jeden zamilovaný párik. Aj počasie toho týždňa bolo rôzne. V jeden deň som vyfotila na slnku sa vyhrievajúcu lienku na záhone a na ďalšie ráno sme sa zobudili do bieleho sveta.

projekt-20172

Prvý deň ďalšieho týždňa som využila pekné počasie na prechádzku Petržalkou. Aj v ostatné dni, ak sa vonku ukazovalo pekne, išla som von. No asi som nemala. Aj keď sa zdalo, že choroba ustupuje, na ďalší deň sa znovu hlásil intenzívnejší kašeľ.

projekt-20173

Už tri týždne sa nalievam čajom. Litrami rôznych čajov. Ovocnými, bylinkovými, (ktoré ja veľmi nemusím), čiernym, zázvorovým a asi si  teraz ani na všetky nespomeniem. Musím povedať, že sa mi už akýkoľvek čaj protiví.

Aj napriek tomu, že dnes bolo vonku krásne, odolala som a von som nešla. Po dopoludňajšom varení som si po obede urobila televízne popoludnie. Pustila som si z archívu včera vysielaný film na Joj Plus s Georgeom Clooneyom Deti moje , pozrela som si včerajšiu Famíliu z Dvojky, Všechnopárty na ČT a okrem toho som surfovala po internete. A pritom som sa zase nalievala čajom.

5 thoughts on “Ďalšie dva týždne

  1. Tak doufám, že choroba už tě přestane brzy trápit … přesto jsi fotila ….. obdivuju tvoje fotky.. ale ty auta a ve všech se odráží slunce .. ta je úžasné … a ty mraky……..
    Jarka

    Like

  2. Zostať doma, kým sa úplne uzdraví. Počasie bolo nádherné a slnko svietilo, ale taký nás dniprzed a rozhodne teplejšie. Bol som včera v mojom byte som si všimol, lienku, a bol som veľmi prekvapený. S pozdravom.

    Like

  3. Doufám, že už jsi v pořádku, Danko! Choroba tě pořádně potrápila. Doma ti to muselo být hrozně dlouhé.
    Věřím, že se ti čaje zprotivily, bylinkový ani já nemusím, ale v hrnku vypadá úžasně, skvěle jsi ho vyfotila.
    Fotky z balkónu jsou taky parádní, i mě velice zaujal odraz sluníčka v čelních sklech automobilů a zrovna tak ty nádherné nadýchané mráčky. 🙂

    Like

    1. Nie som stále úplne zdravá, kašeľ ma naďalej trápi. Je to ako pred rokom, kedy sa ma to držalo viac ako mesiac. Vtedy som však brala dvoje antibiotiká, teraz nič. Občas musím ísť von na nákup, alebo niečo vybaviť, takže sú dni, kedy sa nedržím len v byte a nie som odkázaná iba na fotky z balkóna.

      Like

Pridaj komentár

