Pri západe slnka

Keď som doma, často vidím nádhernú oblohu pri západe slnka. Vždy vtedy ľutujem, že nie som niekde vonku, kde by som mala pekný výhľad a kde by som si oblohu vyfotila. Včera som potrebovala ísť do bankomatu, tak som si povedala, že si to nechám na podvečer. Nemala som však také šťastie na oblohu, akú ju zvyknem vídať vtedy, keď nemám možnosť fotiť. Musím sa vybrať von pred západom slnka častejšie.

Minulý týždeň uplynul zase priveľmi rýchlo. Tu je v skratke.

Každý deň je iba raz za život

 

 

 

3 thoughts on “Pri západe slnka

  1. Je to nádhera – zapadající slunce – náhodou mně to přijde, že ses trefila do času ! – západ slunce je krásný a za chvíli zas, ale jinak – pořád nádherný….. to víš, já to vidím jako laik.
    Těším se na další fotky. Jarka

    Like

  2. Západ slunce je kouzelný i ve městě, když ho člověk umí vyfotit.
    Ty jsi pořídila opravdu zajímavé záběry, Dani. Líbí se mi dvojice děvčat na mostě a odraz slunce v oknech.
    Moc pěkné jsou i ostatní fotky. 🙂

    Like

Pridaj komentár

