Bola som na Antolskej

a ako je u mňa zvykom, keď tam idem, beriem aj fotoaparát a domov z polikliniky idem peši. Niekedy až domov, inokedy len po Kaufland. Dnes som však pri Technopole nastúpila na autobus nie smerom domov, ale do Tesca. Keď som už bola vonku, tak som si išla hneď aj nakúpiť. A to som si ešte včera hovorila, že tento týždeň sa obchodom budem vyhýbať. No určite!

Voda Veľkého Draždiaka bola od vetra, ktorý dnes fúka, natoľko sčerená, že sa mi chvíľami zdalo, že som pri mori 🙂 Obišla som polovicu jazera, pofotila som, čo sa ponúkalo a popri Chorvátskom ramene som išla ďalej. Keď som za jedným kríčkom uvidela opaľovať sa ženu topless, uvedomila som si, že dnešné fotenie je už asi na dlhú dobu posledné. Keď začnú chodiť na jazero slnka a vody chtiví Petržalčania, zbytočne tam s fotoaparátom neprovokujem. Našťastie, že labutiam a kačiciam môj fotoaparát neprekáža.

Každý, kto už pozná moje fotky z tohto miesta, alebo tam aj sám osobne chodieva, iste zbadal, že sa zloženie vodného vtáctva zmenilo. Kačice a lysky som videla azda po dve, čajku jednu a zostali tam iba labute. Ani tie tam už dlho nepobudnú. Zakrátko sa presťahujú na Dunaj. No nezvyčajné dnes bolo to, že tam boli tri divé husi.

Všetci si tam svorne nažívajú.

 

10 thoughts on “Bola som na Antolskej

  1. Už když jsem viděla první fotku, říkala jsem si to je jak u moře … a sama se o tom zmiňuješ .. moc hezké fotky … ty divé husy jsou zajímavé.. nikdy jsem je tak zblízka neviděla… koukám, že je ta voda krásně čistá .. aspoň mi to tak připadá …
    J.

    Like

  2. Některé záběry jsou skutečně jako od moře, Dani.
    Vida, co dokáže čistá voda, modrá obloha, silný vítr a skvělá fotografka.
    Samozřejmě mě nejvíc zaujaly labutě, ty jsou překrásné, ale divoké husy se mi taky moc líbí.
    Opeřenci ti krásně pózovali, nádherné je, když labutě nadzvednou křídla. 🙂
    Přeji ti příjemný dubnový víkend! ☼ Hanka

    Like

    1. Hanka, už ma toľko nechváľ. Fotky sú len obyčajné cvaky, ani na žiadne prírodné úkazy nemám šťastie. Ďakujem ti za prečítanie a komentovanie. Ja sa k tebe chodievam pozerať po každom zverejnení nového príspevku a stále plánujem, že sa raz na tú Moravu vyberiem tiež. To Moravské Toskánsko je naozaj zaujímavá krajina. Rada by som tam išla na cyklistiku, ale to už asi nedám 😦 Z roka na rok bicyklujem stále menej. No čo už, dôchodkyňa….

      Like

      1. Nechválím tě tolik, Danko, chvála je přiměřená.
        Moravské Toskánsko doporučuji, mezi vinohrady by se ti jezdilo dobře, jenže by ses tam musela dopravit autem.
        Sice jsi důchodkyně, ale ještě docela mladá. 😉

        Like

        1. Normálna d. až od 1. septembra. Dovtedy stále len predčasná 😛
          U nás sa odchádza do dôchodku trošku ináč, ako u vás. Pozerala som si to na internete. U vás by som už bola v normálnom dôchodku.

          Like

Pridaj komentár

