Vláda fialovej farby

Na to, že je koniec apríla a čas, kedy sa pozerám na teplomer 12:50, údaje na ňom na tento dátum veľmi nevyzerajú. Teplomer ukazuje iba 7 °C a pocitovú teplotu ešte nižšiu, iba štyri. Pred chvíľou som bola vonku, slabo pršalo, ale na to, aby som si odstrihla zopár vetvičiek mäty a medovky, mi to neprekážalo. Mala som so sebou aj mobil, takže len do mobilu som nafotila pár záberov.

Neviem, či je to vidieť aj u vás, ale u mňa na záhone som si všimla, že tam práve vládne fialová. Aby som bola presnejšia, odtiene od tmavomodrej až k tmafovialovej. No veď sa pozrite.

Aj mimo záhona, v trávniku kvitne táto rastlinka. Po včerajšom kosení ich už veľa nezostalo, ale do včera prevládala v trávniku fialová.

Aby som ešte nezabudla na rôzne odtiene fialovej orgovánu.

Aby toho nebolo málo, tak aj v byte mi na fialovo kvitne paprička a na balkóne mám sirôtky vo farbe oranžovo-fialová.

5 thoughts on “Vláda fialovej farby

  1. Pekné.
    Aj u mňa je to podobné:dominantnou rastlinou je tam fialový orgován, končí mi modrica, len kosatce mám akosi pozadu – majú len puky…

    Like

      1. Nad tím už jsem taky kolikrát přemýšlela, Dani, a došla jsem k tomu, že nejméně je červených kytek.
        Ostatní barvy jsou opravdu nejspíš v rovnováze. 🙂

        Like

Pridaj komentár

