Aprílový fotoprojekt 365

Máme za sebou celá mesiac apríl, tak som sa rozhodla, že do tohto článku zhrniem v skratke to, čo som zverejnila na blogu

Každý deň je iba raz za život.

Keďže sa tento rok začal nedeľou, týmto dňom začínam každý nový týždeň tohoročného projektu 365. Prvú aprílovú nedeľu som bola vo Viedni, čoho dôkazom je nielen fotka toho dňa, ale aj príspevok na blogu Potulky svetom.

2.4. – 8.4.

9.4. – 15.4.

Fotkou z prechádzky na Devínskej Kobyle som začala ďalší týždeň.

16.4. – 22.4.

Ďalšia nedeľa bola veľkonočná.

23.4. – 29.4.

Nedeľa, kedy bolo  v Bratislave podujatie Mestské dni, ešte do minulého roku nazývané Bratislava pre všetkých. Bolo chladno, v meste som sa zdržala len krátko.

 

4 thoughts on “Aprílový fotoprojekt 365

    1. Niekedy sú dni, kedy neviem, ktorú z množstva fotiek vybrať a inokedy zase také, že nemám skoro nič, čo by som mohla za ten deň zverejniť. Hlavne keď je zlé počasie a nejdem von s fotoaparátom. Doma nemám veľmi dobré svetelné podmienky na fotenie.

      Like

Pridaj komentár

