Presne šesť rokov

je odvtedy, čo som strávila niekoľko dní na Liptove a v podtatranskej oblasti. Dnes som hľadala nejaké fotky a náhodou som klikla aj na jednu z tých, ktoré som urobila práve počas tohto výletu. Upútal ma na nej hlavne dátum (11.5.2011) a to, čo bolo na fotke. Prvosienky. Tie už u nás tento rok dávno odkvitli, ktovie, či ešte stále kvitnú v severnejších častiach Slovenska. Síce som vtedy zopár fotiek zverejnila na blogu, ktorý som v tom čase písala, ale zostali mi ešte aj také, ktoré zostali nepovšimnuté v archíve. Dnes ich z neho vyberám na svetlo božie.

 

4 thoughts on “Presne šesť rokov

  1. To je fajn, že tyhle fotky nezůstaly zapomenuté v archivu, Dani.
    Moc se mi líbí ta druhá s břízou a vrcholy Tater, to je prostě nádhera.
    Abych nezapomněla na ovečky, jsou kouzelné.
    Velice pěkné záběry jsi vytáhla na světlo boží! 🙂

    Like

  2. Ach, ty fotky to je taková nádhera… jdu si je ještě jednou prohlédnout…. při prvním zhlédnutí jsem si říkala, napíšu jak se mi líbí druhá, třetí a taky čtvrtá, pátá …….. takže všechny opravdu potěšily ☼.

    Like

Pridaj komentár

