Práve som vymazala

ďalších 21  spamových komentárov, pár dní predtým to bolo cez stovku. A veru nie hocijakých! Ich obsah tvoril niekoľko strán rubriky komentáre, ktorú vidím ja, ako admin blogu. Nie, že by mi robilo problém jedným klikom celý obsah spamových komentárov zlikvidovať do nenávratna, ale snažím sa ich aspoň prebehnúť očami, aby tam nebol medzi nimi aj taký, ktorý spamom nie je. Už sa mi neraz stalo, že komentár niekoho, kto vložil do svojho textu odkaz na niečo, bol označený ako spam. Preto by som nerada vymazala niečo, čo spamom v skutočnosti nebolo. Riešim to tak, že postupne uzatváram možnosť komentárov k tým článkom, pod ktorými je najviac spamových komentárov.

Už ma to prestáva baviť. V minulosti len k anglicky písaným pribúdajú v poslednom období spamové komentáre písané v arabčine, no hlavne v ruštine. Všimla som si to aj prostredníctvom počítadiel, že návštev z Ruska na mojich blogoch v  poslednej dobe pribúda. Ja naivka, myslela som si, že to ozajstní čitatelia z rusky hovoriacich krajín objavili môj blog.

Pre toto a potom pre pohľad na rubriku “Čo teraz letí – latest” som si povedala, že si nikdy viac nezaložím blog na slovenskom WordPresse. Kedysi som si myslela, že cez túto spomínanú rubriku “latest” je možné nájsť nové, zaujímavé blogy, že cez ňu majú možnosť nájsť môj blog zase iní. Ale ako, keď niekto vypľuje denne na svojom blogu xy nových článkov, ktoré okamžite to prípadné niečo zaujímavé zatlačia do úzadia a už sa o nich nikto nedozvie. Ukazuje sa tam totiž len posledných desať príspevkov. A to, že ani ku mne nechodí skoro nikto z tejto blogovej domény a ja rovnako nepoznám blogy z nej, hovorí o tom, že je niekde chyba. A že blogeri blogspotu ignorujú blogy na WP, je tiež  veľmi častým javom.

Tak som si zase trošku posťažovala a teraz radšej k niečomu príjemnejšiemu. Spamové komentáre nie sú hlavnou témou dnešného príspevku. Včera podvečer som vybehla do mesta a nafotila som zopár fotografií. Niektoré som vybrala aj sem.

Do mesta teraz chodievam električkou. Musím však prestupovať. Včera som si na prestup vybrala o zastávku skôr. Vystúpila som pri Chorvátskom ramene a prešla som si po jeho brehu kus až na konečnú električky.

Jedna električka mi ufrnkla pred nosom, no na ďalšiu som nemusela čakať dlho. Vystúpila som až na Obchodnej ulici, presne pred dvorom, kde je momentálne Levanduľový festival.

Už mi ide električka. Nastúpim do nej a odveziem sa zase s jedným prestupom domov.

 

4 thoughts on “Práve som vymazala

  1. Všetky fotky sú dobré, ale tie z Petržalky sú mi sympatickejšie. Pri pohľade na obrázky z centra mám pocit, že naša vrchnosť rada investuje do všeličoho, čo slúži viac návštevníkom Bratislavy ako jej skutočným obyvateľom.

    Like

    1. Čo ti ja viem, nenapadá mi momentálne nič také, čo by vrchnosť investovala hlavne pre návštevníkov, teda cudzích. Veď aj mnohí Bratislavčania chodia do centra. Ja poznám takých dosť, no na druhej strane poznám aj mnohých skutočných obyvateľov Bratislavy, ktorí ju vôbec nepoznajú 😦

      Like

Pridaj komentár

